Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio markojanko9000 13. oktobar 2014. Prijavi dokument
Istrazivanje stavova potrošača: neke teškoće, problemi i dileme
Uvod
Stavovi potrošača su i u teoriji, ali i u praksi marketinga oduvek zauzimali centralno mesto. To je i realno, jer nespojivo bi bilo definisati marketing kao filozofiju kreiranja zadovoljstva potrošača, a zna se da u spektru zadovoljstva stavovi imaju skoro u pravilu svoje zapaženo mesto.Celi je niz različitih problema, teškoća i dilema koji dolaze iz različitih strana i različitih su sadržaja, a koji se veoma često postavljaju kao kamen spoticanja u istraživanju stavova potrošača. Deo njih sadržan je već u različitim shvatanjima i samog pojma stavova. Drugi deo je u još nerešenoj zagonetki odnosa stavova i ponašanja potrošača. Treći deo je metodološke naravi u istraživanju. Četvrti u primenama različitih, brojnih tehnika koje istraživačima stoje na raspolaganju u istraživanju stavova.Cilj je ovog rada da ukaže i ukratko izloži postojećim i budućim istraživačima stavova potrošača na osnovne sadržaje tih teškoća, problema i dilema kako bi se efikasnije bavili ovom izuzetno složenom i još uvek nedovoljno poznatom problematikom
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.