Odlomak

Uĉestvujući u nekoj kulturi mi se, svesno ili nesvesno, pokoravamo društvenim normama. Društvene norme su prećutna ili neformalna „pravila“ o tome šta se, kako se, gde i kada radi. Čovek nesvesno veruje u svoju kulturu i pokorava se njezinim načelima što je od izuzetnog značaja za komunikaciju jer upravo ta činjenica uslovljava da kultura na nacionalnom, etničkom, regionalnom i organizacijskom nivou može da predstavlja prepreku u komunikacijskim tokovima.
Učestvujući u nekoj kulturi čovek se, svesno ili nesvesno, pokorava društvenim normama koje su po defi niciji prećutna ili neformalna pravila o tome šta se, kako, kada i gde radi. Iz ugla komunikacionih veština, društvene norme i kulturna obeležja omogućavaju nam, sa jedne strane, bolju i bržu komunikaciju, dok sa druge strane, u specifi čnim situacijama, mogu predstavljati prepreku u komunikaciji.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Poslovna komunikacija prof.Staniša Dimitrijević
  • Školska godina: prof.Staniša Dimitrijević
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Niš,  Visoka tehnička škola strukovnih studija u Nišu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari