Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 27. februar 2017. Prijavi dokument
Racionalnost planskih odluka i efikasnost njihovog organizovanog sprovođenja proverava se kontrolom celokupne marketing aktivnosti preduzeća. Kontrola marketing aktivnosti je sistematsko i kritičko preispitivanje planskih odluka i efikasnosti funkcionisanja organizacije. Racionalnost planskih odluka ogleda se u rezultatima marketing aktivnosti. Kontrola se ne ograničava na konstatovanje iskrslih problema ili devijacija od planskih odluka, već na ustanovljavanju stvarnih uzroka problema i devijacija. Na osnovu analize treba da proizađu predlozi za korektivnu akciju. Neophodno je postojanje preciznih standarda da bi kontrola bila efikasna.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.