Odlomak

 

Korporativne komunikacije predstavljaju modernu komunikacijsku disciplinu koja se koristi u poslovima širom planete radi komunikacije sa ključnim stejkholderima. CEO i timovi izvršnih direktora se bore da stvore, zaštite i unaprede korporativnu reputaciju kroz korporativne komunikacije. Štaviše, komunicirajući sa ključnim stejkholderima, kompanija se na adekvatan način priprema za budućnost i za dobre stvari i za probleme. Uz korišćenje tehnologija i veće transparentnosti, buduće korporacije će nastaviti da koriste prilaze korporativne komunikacije za unapređenje svog poslovanja. Reputacija kompanije proističe iz načina na koji stejkholderi doživljavaju organizaciju, šta misle, osećaju ili čine u odnosu na nju. Od vitalnog je značaja da organizacije koje su zainteresovane za izgradnju i razvoj svoje reputacije dobro obrate pažnju na to kako ih drugi doživljavaju i da svoje odnose sa različitim stejkholderima koriste kao strategijski resurs. Stejkholderi za kompaniju predstavljaju podjednako i opasnost i šansu.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 8 stranica
  • Korporativne komunikacije prof. dr Darko Tadić
  • Školska godina: prof. dr Darko Tadić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari