Odlomak

U savremenom marketingu polaznu osnovu čine marketing  istraživanja. Istraživanja dobijaju svoje mesto i u samoj definiciji filozofije marketinga. Ona su osnov za saznanje o tržišnim zbivanjima i tržišnoj situaciji. Istraživanja su i prva faza čitave realizacije marketing koncepcije u okviru marketing procesa.

Većina definicija marketing istraživanja može da se interpretira kao: celovito, unapred odabrano nepristrasno prikupljanje i analiziranje podataka koji su relevantni za marketing proizvoda – usluga jedne kompanije.

Prodaja su sve aktivnosti koje, radi informisanja i prenosa vlasništva nad robom, preuduzima prodavac, tj. sam čin razmene robe (usluge, ideje) za novac.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Marketing Prof.Momčilo Manić
  • Školska godina: Prof.Momčilo Manić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Požarevac,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije u Požarevcu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari