Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 30. decembar 2016. Prijavi dokument
U savremenom marketingu polaznu osnovu čine marketing istraživanja. Istraživanja dobijaju svoje mesto i u samoj definiciji filozofije marketinga. Ona su osnov za saznanje o tržišnim zbivanjima i tržišnoj situaciji. Istraživanja su i prva faza čitave realizacije marketing koncepcije u okviru marketing procesa.
Većina definicija marketing istraživanja može da se interpretira kao: celovito, unapred odabrano nepristrasno prikupljanje i analiziranje podataka koji su relevantni za marketing proizvoda – usluga jedne kompanije.
Prodaja su sve aktivnosti koje, radi informisanja i prenosa vlasništva nad robom, preuduzima prodavac, tj. sam čin razmene robe (usluge, ideje) za novac.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.