studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing istraživanje

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)

MI se definiše kao sistematsko i objektivno planiranje, prikupljanje, analiza i dostavljanje relevantnih informacija marketing menadžerima za donošenje strategijskih i taktičkih odluka. MI je skupljanje podataka i informacija o tržištu.
Istraživanje može poslužiti za razumevanje potreba kupaca, za donošenje odluke o tome da li treba lansirati novi proizvod, za dobijanje podataka o tome koliko su kupci zadovoljni sadašnjim nivoom usluge, za merenje efektivnosti neke kompanije, sponzorstva
Ad hoc istraživanje je fokusirano na određeni marketinški problem i sakuplja podatke tokom jednog vremenskog intervala od jednog uzorka ispitanika. To su najčešće ispitivanje korišćenja proizvoda i stavova o njemu, testiranje proizvoda i koncepta, istraživanje propagandnog razvoja i procene marketing aktivnosti, ispitivanje korporativnog imidža, ispitivanje satisfakcije kupaca.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.