Odlomak

 

Tema rada je „Marketing plan za hotel „Grand“.
Cilj rada je da se, na osnovu identifikovanog trenutnog stanja u hotelu „Grand“, daju predlozi za prevazilaženje postojećih problema, jačanje tržišnog položaja hotela i pozicioniranje kao ozbiljnog ponuđača koji prati trendove u prodaji hotelskih usluga, a sve u cilju što boljeg diferenciranja od konkurencije i privlačenja što većeg broja gostiju.
Rad će se sastojati iz pet delova.
Prvi deo rada se odnosi na situacionu analizu, odnosno u ovom delu rada će biti opisana delatnost hotela „Grand“, stanje na tržištu u toj delatnosti, glavni konkurenti, kao i specifičnosti biznisa i ključni faktori uspeha. Takođe će biti prikazana SWOT analiza hotela „Grand“.
U drugom delu rada će biti reči o korisnicima usluga hotela „Grand“, odnosno o razlozima korišćenja usluga, vremenu njihovog korišćenja, očekivanjima korisnika vezanim za usluge, koristima za korisnike, kao i o tome ko mogu biti novi korisnici i na koji način bi ih hotel mogao privući.
U trećem delu rada će se postaviti kratkoročni i dugoročni ciljevi hotela „Grand“.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari