Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Milan931997 15. jun 2015. Prijavi dokument
UVOD
Odnosi s javnošću ili skraćeno PR mogu se definisati kao celina koja grad ii podržava nečiju reputaciju i pojačava mišljenja i ponašanja. Definišu se i kao upravljanje komunikacijama i odnosima, radi boljeg ugleda firm ii medjusonog razumevanja i komunikacija izmedju firme i javnosti.
“Praktičari odnosa sa javnošću komuniciraju sa svim relevantnim internim i eksternim
javnostma kako bi razvili pozitvne odnose i kreirali doslednost između organizacionih
ciljeva i društvenih očekivanja. Praktčari odnosa sa javnošću razvijaju, sprovode i
evaluiraju programe organizacije koji promovišu razmenu uticaja i razumevanja između delova koji čine organizaciju i javnost.”1
Proces odnosa s javnošću obuhvata formiranje politike, istraživanje, komunikaciju, analizu, programiranje…Praktičari odnosa s javnošću deluju kao savetnici svojih klijenata i kao tehničari koji proizvode i šalju poruke kroy medijske kanale.
Odnosi s javnošću su najizraženiji u SAD-u gde organizacije na tu aktivnost izdvajaju 10 milijardi dolara godišnje. Dok statistički podacu pokazuju da Evropa troši tri milijardi godišnje na ovu aktivnost. Oblasti sa velikim razvojnim potencijalom u Evropi su javni poslovi, korporativni odnosi, zdravstvena zaštita i marketinške komunikacije. Ujedno, veliki broj studenata širom sveta studira odnose s javnošću kao oblast u kojoj će graditi karijeru.
Dobre PR/marketing kampanje moraju da se fokusiraju na ciljne grupe korisnika u različitim medijima.Ukoliko se u kompaniji događa nešto, mnogo više će značiti podrška medija i dobar odnos s njima. I dobar PR i odnosi s medijima mogu lošu situaciju preokrenuti u mnogo bolju.
Njbitnije je da odnosi s javnošću ili PR odrede svoj deo posla, informišu javnost o postojanju,prednosti, manama svog proizvoda i motivišu kupce da se odluče upravo baš za njih. Zato je bitno da preduzeće stvori dobar odnos sa kupcima i kroz dobro organizovane odnose s javnošću ostvari neke od svojih ciljeva.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.