Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Mediji/Kultura
Objavio mia.maric 22. avgust 2014. Prijavi dokument
1. UVOD
U današnje vrijeme menadžment svake uspješne kompanije, javne institucije ili nevladineorganizacije podrazumijeva i menadžment komunikacija te organizacije, odnosno postojanje strateški osmišljenog programa odnosa s javnošću (PR-a).
Zašto je komunikacijski menadžment i PR toliko dobio na značaju u savremenomposlovnom svijetu i zašto si više ne možemo priuštiti da zanemarimo odnose s javnošću? Šta su odnosi s javnošću i šta su sve aktivnosti PR-a? Kako osmisliti dobar program PR-a za vašu kompaniju?
Kroz razjašnjavanje osnovnih pojmova, tehnika i metoda, na primjerima iz prakse, ovajmodul ukazat će Vam na vrijednost i svrhu PR-a i uputiti Vas u osnove rada u toj oblasti. Modul je namijenjen onima koji tek počinju raditi u oblasti odnosa s javnošću ili razvijaju te aktivnosti u svojoj organizaciji, a veoma je koristan i za one koji žele steći generalan uvid u osnove ove djelatnosti.
Mediji su često ključni izvor informacija za većinu vaših ciljnih grupa i zato su odnosi smedijima jedna od najčešće korištenih tehnika u PR-u. Odnosi s medijima zahtijevaju visok nivo stručnosti kako biste u javnosti bili zapaženi na odgovarajući način i kako bi vaše poruke bile kredibilne. Šta je vaša poruka i kome se obraćate, da li ste izabrali pravi način? Jeste li izgradili dobre odnose s novinarima i jeste li u stanju skrenuti pažnju na sebe onda kada vam treba?
Nove forme u elektronskoj komunikaciji : imejl, onlajn diskusije, čet, forumi, onlajn zajednice, izvršile su značajan uticaj na promene u ponašanju čoveka u zadnjih desetak godina nove tehnološke ere. Potreba za pionirskim, ali ozbiljnim istraživanjima koja bi pružila platformu za postavljanje jedne nove multidisciplinarne grane društvenih nauka a koja bi za predmet proučavanja imala sajberprostor, procese i subjekte u njemu, jeste sve jača. Sve ubrzaniji razvoj društva, ali i globalnih medija kao njegovih produkata je neminovnost.
U današnjem svijetu informacija postaje sve važniji resurs koji prožima celokupnu proizvodnju, od roba do usluga. Časopisi su bili prvi oblici medija koji su naslutili promene u društvenim i kulturološkim tendencijama i prešli u fazu specijalizovanosti
2. SAOPŠTENJA ZA MEDIJE
Saopštenja su jedna od najčešće korištenih tehnika u odnosima sa medijima ali, suprotno opštem uvjerenju, ne uvijek i najjednostavnija forma prenošenja poruke. Da bi saopštenja dobila vrijeme i prostor u medijima, morate poštovati način komunikacije u medijima koji se prvenstveno zasniva na prezentaciji novosti.
Koja je razlika izmeñu saopštenja za medije i novinarske vijesti? Kako se piše vijest, akako saopštenje? Šta novinari žele od saopštenja, a šta očekuje javnost?
Smatra se da je saradnja s medijima značajna je zbog prenošenja naših poruka, mogućnosti da se čuje naš glas, informisanja i jačanja svijesti javnosti/ciljne grupe o pomenutim pitanjima, popularnosti/imidža, „reklamiranja“ projekta, mogućnost uticaja na državne organe (političare, institucije i dr.) i mogućnost poziva građana na akciju i pojašnjenja kako oni mogu da učestvuju.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.