Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 20. mart 2017. Prijavi dokument
Prema nekim procenama u domenu međunarodne robne razmene postoji oko 800 različitih oblika bescarinskih propisa, kojima se vrši usmeravanje i restrikcija uvoza (prevashodno u visoko razvijene industrijske zemlje), kojoj je podvrgnuto između 40 I 50% celokupne međunarodne robne razmene. Imajući to u vidu, a uključujući i interne uslove i ograničenja bržeg rasta izvoza, ispada da je izvoziti sve teže i teže.
Možemo reći da politika proizvoda za strano tržište predstavlja veoma važnu funkciju međunarodnog marketinga. Politika proizvoda nije isto što i oblikovanje proizvoda, već treba šire razumeti. To je centralna funkcija u odnosima između preduzeća i tržista, proiyvodnje i prodaje, istraživanja i razvoja. Politika proizvoda nalazi se u centru između “trgovačkog” i “tehničkog” sektora, pod uslovom da smo prihvatili globalnu i tradicionalnu podelu preduzeća.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.