Odlomak

Prema nekim procenama u domenu međunarodne robne razmene postoji oko 800 različitih oblika bescarinskih propisa, kojima se vrši usmeravanje i restrikcija uvoza (prevashodno u visoko razvijene industrijske zemlje), kojoj je podvrgnuto između 40 I 50% celokupne međunarodne robne razmene. Imajući to u vidu, a uključujući i interne uslove i ograničenja bržeg rasta izvoza, ispada da je izvoziti sve teže i teže.

Možemo reći da politika proizvoda za strano tržište predstavlja veoma važnu funkciju međunarodnog marketinga. Politika proizvoda nije isto što i oblikovanje proizvoda, već treba šire razumeti. To je centralna funkcija u odnosima između preduzeća i tržista, proiyvodnje i prodaje, istraživanja i razvoja. Politika proizvoda nalazi se u centru između “trgovačkog” i “tehničkog” sektora, pod uslovom da smo prihvatili globalnu i tradicionalnu podelu preduzeća.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Međunarodni marketing dr Bratislav Brokopović
  • Školska godina: dr Bratislav Brokopović
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Leskovac,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Leskovcu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari