Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Kurt Kobejn25588 05. januar 2018. Prijavi dokument
Godine 1948. James Culliton prvi put o marketingškom odlučivanju razmišlja kao o receptu. Tu ideju je 1953. godine dalje iskoristio Neil Borden, profesor sa Hardvardske poslovne škole, te je stvorio novi naziv ”Marketing miks”. U to vreme, ”sastojci” koji su sačinjavali marketing miks su bili brojniji nego danas. Međutim, 1960.godine Jerome McCarthy, profesor sa Mičigenskog državnog univerziteta, predložio je da se svi sastojci marketing miksa skupe u četiri elementa, danas poznatih kao 4P. Marketing miks uključuje aspekte i strategije marketinga koje menadžment koristi za sticanje konkurentske prednosti.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.