Odlomak

PROJEKTOVANJE BUDZETA ZA MARKETING KOMUNICIRANJE
KAO JEDNA OD ODLUKAU WEB SIMULACIJI „SIMBRAND“KOMPANIJE CESIM

1.1. Opšte
Kompanija Cesim oprema korporacije, univerzitete i druge obrazovne institucije poslovnim simulacijama koje su isplative i jednostavne za korišćenje, i koje se mogu integrisati u različite poslovne kurseve. Sa sedištem u Finskoj od 1996. godine kompanija Cesim posluje po celom svetu putem svoje službe i mreže partnera.

1.2. Proizvodi kompanije Cesim
Kompanija Cesim obrazovnim institucijama nudi četiri tipa simulacija:

• Cesim Global Challenge®
On-line simulaciju dizajniranu za studije strategije i međunarodnog poslovanja. Ona kod studenata
razvija razumevanje složenosti globalnog poslovanja u dinamičnoj i konkurentnoj sredini.
• SimBrand
On-line simulaciju menadžmenta u marketingu koja kod studenata razvija razumevanje celokupnog
procesa odlučivanja u oblasti marketinga, sa posebnim naglaskom na rentabilnost.
• OnService
On-line simulaciju upravljanja uslužnom delatnošću koja studentima omogućava praksu i učenje faktorauspeha u okruženju malih i srednjih preduzeća (SME – Small and Medium size Enterprize).
• Hospitality
On-line simulaciju hotelske industrije koja studentima pruža praksu i učenje o upravljanju malim
hotelima i restoranima.
• SimFirm
On-line simulacija za početni nivo koja je dizajnirana sa ciljem da razvije razumevanje načina nakoji odluke o različitim funkcijama jedne kompanije doprinose sveukupnom uspehu u konkurentskom,međunarodnom okruženju.Simulacije se mogu koristiti u nekoliko dana ilitokom čitavog semestra. Broj rundi simulacije, raspored,i strukture tima mogu se menjati čak i nakon početka kursa.
1.3. Kontakt kompanije Cesim

Cesim Oy
Arkadiankatu 21 A
00100 Helsinki
Finland
tel. +358 9 406 660
http://www.cesim.com/
[email protected]
2. Opis simulacije „SIMBRAND“

2.1. Osnovne informacije o simulaciji „SIMBRAND“
SimBrand je onlajn smulacija menadžmenta u marketingu koja kod studenta razvija razumevanje celokupnog procesa odlučivanja u oblasti marketinga, sa posebnim naglaskom na rentabilnost.
.Cesim je web simulacija marketng menadžmentakoja pomaže studentima da razumeju kako neke marketing odluke mogu uticati na uspesnost poslovanja preduzeca..
Svaki tim studenata koji ucestvuje u simulaciji je menadžerski tim za marketing jedne zamišljene multinacionalne kompanije koja se bavi plasiranjem mobilnih telefona na trzista Evrope i Azije. Tim je odgovoran za razvoj i primenu marketinških strategija koje uključuju : portfolio proizvoda, tržišne segmente, pozicioniranje proizvoda, kanale distribucije i istraživanje i razvoj.Suština simulacije je prilagođavanje brzim promenama na tržištu proizvoda savremene tehnologije. Pokreću ih kratki životni ciklusi proizvoda i inovacije koje su konstantno usmerene na razvoj proizvoda, precizno terminiranje i uspešno pozicioniranje, koje zapravo predstavljaju ključ uspeha.
Cesim simulacija omogucava donosenje odluka kao sto su: segmentacija tržišta, tržišno pozicioniranje, ulaganje u kanale distribucije, alociranje stredstava u marketing komuniciranje, briga za potrošače, cene upravljanje proizvodnjom itd.
Jedna od najvaznijih odluka koju je trebalo donositi u svakoj rundi jeste bila odluka o velicini budzeta za marketing komuniciranje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari