Odlomak

Potreba za reinženjeringom poslovnih procesa posledica je brzih promena, sve zahtevnijih kupaca i sve oštrije konkurencije. “Reinženjering poslovnih procesa (BPR) definiše se kao radikalni redizajn procesa kako bi se stekla značajna poboljšanja u troškovima, kvalitetu i uslugama.” S obzirom da se radio o radikalnom procesu pre same sprovođenje bi se trebala sprovesti analiza da se utvrdi postoji li zaista potreba za redizajnom ili je primerenija opcija sistemno sprovođenje poboljšanja sistema.
Reinženjering predstavlja radikalan redizajn poslovnih procesa radi njihovog dramatičnog poboljšanja. Radikalni redizajn znači otpočinjanje od početka umesto menjanja ili modifikovanja postojećih načina rada. Počinje se sa čistim listom papira. Poslovni proces je grupa aktivnosti koje stvaraju vrednost za korisnika. Ostvarivanje narudžbine, na primer, je proces koji se sastoji od mnogo aktivnosti, od naručivanja do isporuke.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari