Upravljanje činioca bezbjednosti u drumskom saobraćaju
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 24. novembar 2017. Prijavi dokument
Uvod
U ovom seminarskom radu biće obrađene teme sponzorstva i lobiranja. Prema definiciji Međunarodne trgovačke komore (ICC) sponzorstvo je bilo koji komercijalni odnos kojim sponzor, na obostranu korist sponzora i sponzoriranog, ugovorno pruža financijsku ili drugu podršku kako bi se uspostavila veza između sponzorovog imidža, marke ili proizvoda sa nosiocem sponzorskih prava u zamenu za pravo na korišćenje unapred određenih koristi.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Sponzorstvo i lobiranje”
odlicno