studenti
Mesto za uspešne studente

Strategije u marketingu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Osnovni zadatak upravljanja i rukovodjenja su marketinške aktivnosti za ostvarivanje celog marketinškog okvira u preduzeću.
„Potrošnja je jedini cilj i svrha svake proizvodnje i interesu.“ Adam Smit 1776. God.
Šta je marketing? Samo jedno pitanje, a puno odgovora. To jest, definicije marketinga su mnogobrojne i različite: od opširnih školskih verzija do onih kratkih i britkih koje su omiljene medju odgovornim za oglašavanje. Sama koncepcija marketinga nije ništa novo, lako je razumljiva i nije je teško objasniti širim slojevima, a potrošačima se veoma dopada.
Marketing se definiše kao funkcija preduzeća. Proizvođaču je u interesu da se poveća interesovanje potrošača. Potrošnja je jedini cilj i svrha svake proizvodnje.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.