Odlomak

Osnovni zadatak upravljanja i rukovodjenja su marketinške aktivnosti za ostvarivanje celog marketinškog okvira u preduzeću.
„Potrošnja je jedini cilj i svrha svake proizvodnje i interesu.“ Adam Smit 1776. God.
Šta je marketing? Samo jedno pitanje, a puno odgovora. To jest, definicije marketinga su mnogobrojne i različite: od opširnih školskih verzija do onih kratkih i britkih koje su omiljene medju odgovornim za oglašavanje. Sama koncepcija marketinga nije ništa novo, lako je razumljiva i nije je teško objasniti širim slojevima, a potrošačima se veoma dopada.
Marketing se definiše kao funkcija preduzeća. Proizvođaču je u interesu da se poveća interesovanje potrošača. Potrošnja je jedini cilj i svrha svake proizvodnje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Organizacija proizvodno poslovnih sistema dr Milica Stanković
  • Školska godina: dr Milica Stanković
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari