Odlomak

 

Prema popisu iz 2011. godine na prostoru Srbije ima 2.487.886 domaćinstava. Ukupan broj stanovnika je 7.186.862. Gustina naseljenosti iznosi 93 stanovnika na 1 km2. U proseku, u jednom domaćinstvu ima 2,88 lica. Prirodni priraštaj je negativan (-4,8 promila).

Najveći broj stanovnika je sa srednjom stručnom spremom 3.015.092, zatim sa osnovnim obrazovanjem 1.279.116, zatim bez osnovne škole, a najmanje sa visokim obrazovanjem 348.335. Prema podacima za 2010. u strukturi ukupnog stanovništva Srbije, mladi do 14 godina starosti učestvuju sa svega 15%, što je manje od udela stanovništva starijeg od 65 godina kojeg ima 18%. Udeo radno sposobnog stanovništva (15-64 god) iznosi 67,6% od ukupnog stanovništva u 2010. godini. Učešće gradskog u ukupnom stanovništvu iznosi 59,44%, a 2002. godine je iznosio 56,36%. Ovo samo govori o tendenciji preseljavanja sve većeg broja stanovnika iz sela u gradove.

Asortiman Swisslion-a najviše je privlačan za stanovništvo sa srednjim vrednostima primanja, odnosno višem donjem i srednjem sloju. Brz način života i sve veći broj zaposlenih žena, kao i prelazak na evropsko radno vreme, uslovljavaju pojavu “novih domaćica”. Zaposlene žene imaju sve manje vremena da se posvete kuvanju i kućnim poslovima i zbog toga umesto pravljenja poslastica, sve više kupuju konditorske proizvode, kao njihovu zamenu.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 26 stranica
  • Marketing prof. Dragoslava Sredojević
  • Školska godina: prof. Dragoslava Sredojević
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Valjevo,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Valjevu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari