Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 13. mart 2017. Prijavi dokument
Marketing je organizacijska funkcija i skup procesa kojima se stvaraju, komuniciraju i isporučuju vrednosti potrošačima i kojima se upravlja odnosima s potrošačima s ciljem ostvarenja koristi za organizaciju i sve uključene strane.
Postoji veoma veliki broj definicija marketinga. Nijedna od njih nije jedinstveno prihvaćena. Jedni misle da je marketing poslovna aktivnost, drugi pak kažu da je to fenomen trgovine, način mišljenja, proces razmenjivanja ili transfera vlasništva proizvoda, i mnoge druge stvari. Znatan broj autora definiše marketing kao poslovnu funkciju, poslovnu aktivnost ili poslovni proces.
Neki autori pri tome naglašavaju i pravni aspekt – transfer vlasništva: marketing je poslovni proces u kome je proizvod usaglašen sa tržištem i putem koga se obavlja transfer vlasništva.Pored ovih navedenih definicija postoji veoma veliki broj drugih. Postoji veliki broj termina koji se koriste kao sinonimi za marketing. Zbog toga je neophodno razgraničiti marketing od tih termina. Organizacija za marketing iz SAD je uočila da se termin distribucija koristi kao sinonim za marketing.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Upravljanje marketingom i marketing informacioni sistem”
odlicno napisano