studenti
Mesto za uspešne studente

Značaj marketinga u preduzetništvu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

 

Marketing je nastao radi rešavanja problema proizvodnje i proizvođača onda kada je ponuda bila veće od tražnje, a krajnji cilj je bila realizacija proizvedene robe i ostvarivanje profita za preduzeće. Danas se suština marketinga sastoji u rešavanju problema potrošača, odnosno: kako na najefikasniji način zadovoljiti identifikovane potrebe mnogo brže i bolje od konkurencije.
Potrebe kupaca treba najpre identifikovati, proučiti, odrediti ciljna tržišta i prema njima planirati proizvodni i prodajni program, kao i druge marketing aktivnosti. Uspešna preduzeća zadovoljenje potreba kupaca postavljaju kao ključni cilj poslovanja.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.