Odlomak

Obrada sadržaja o množenju i deljenju u skupu brojeva do 100 može se odvijati na način kojim se:

– obradi sadržaja o deljenju pristupa nakon što se obrade sadržaji o množenju;
– sadržaji obrađuju uporedo.

Istraživanja mnogih autora idu u prilog uporednoj obradi jer se time postiže veća efikasnost obrazovno-vaspitnog procesa. Imajući u vidu tu činjenicu, sadržaje o množenju i deljenju raščlanjujemo na 4 strukturalne celine:

– Formiranje pojma množenja i deljenja;

– tablica množenja i deljenja;

– vantablično množenje i deljenje;

– deljenje sa ostatkom.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 21 stranica
  • Metodika nastave matematike 2 prof. dr Dragica Milinković
  • Školska godina: prof. dr Dragica Milinković
  • Seminarski radovi, Skripte, Matematika, Pedagogija
  • Bosna i Hercegovina,  Bijeljina,  Univerzitet 'Bijeljina'  

Više u Matematika

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari