Odlomak

Kriza je sastavni deo poslovnog veka svake organizacije. Ne postoji organizacija koja nije zapala makar u neku manju poslovnu ili finansijsku krizu. Minimalna pažnja menadžera uslovila bi da se mnoge krize izbegnu a njihove organizacije sačuvaju od lomova (poslovnih, finansijskih, psiholoških i drugih) koje kriza izaziva. Iskustva nas uče da kriza može da pogodi celu privredu (opšta ekonomska i društvena kriza), neke grane preduzetništva, neke preduzetničke firme ili samo neke delove većih preduzetničkih organizacija, kao i zdravstvene ustanove. Kriza jeste poznavanje delovanja i kriznog procesa kroz faze: potencijalnu krizu (situacija u kojoj krizu nije moguće ustanoviti niti ona postoji), latentnu fazu (kriza se ispoljava ali je nije moguće identifikovati kvantitativnim merenjem) i fazu akutne krize (primetni efekti i organizacija teži da ih suzbije).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari