studenti
Mesto za uspešne studente

Jezik i masovni mediji kao sredstvo komunikacije

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

 
Jezik

Kada govorimo o jezicima, mislimo na žive jezike, odnosno na jezike koji se upotrebljavaju aktivno širom sveta. Pod jezikom se podrazumeva jezik koji neki narod govori, makar i jedan čovek govorio jednim jezikom, odnosno jezik koji se upotrebljava u komunikaciji. Onoga trenutka kada nema više ko da govori određenim jezikom, taj jezik izumire i prestaje da se koristi u aktivnoj komunikaciji među ljudima. Izračunato je da u svetu postoji između 5000 i 6000 živih, odnosa aktivnog govora jezikom.
Jezici mogu biti prirodni i veštački. Pod veštačkim jezicima se podrazumevaju jezici koji je stvorio čovek, i to su najčešće kompijuterski jezici, Veštački jezici koji su stvorili ljudi sa idejom da to bude univerzalni jezik kojim će se sporazumevati narodi sveta. Pod prirodnim jezikom se podrazumeva jezik kojim se sporazumevamo u svakodnevnome govoru. Svaka zemlja, odnosno svaka nacija ima svoj prirodni maternji jezik kojim se sporazumevaju. Pored svoga maternjega jezika, svaki čovek može znati još poneki jezik koji je naučio. Prirodni jezici su: Engleski, Nemački, Španski, Ruski, Francuski, Italijanski, Arapski i td… Jezici sa najvećim brojem govornika u svetu su: Kineski, Engleski, Španski, Hindi, Ruski, Arapski.

Masovni mediji

Masovni mediji su sredstva masovnog komuniciranja između ljudi. To je pojam koji je ušao u funkciju 1920 god. Pod njima se podrazumevaju svi oni mediji koju su smišljeni da ih publika konzumira, za koji se je smatralo da imaju zajednički interes. Masovni mediji su ujedno i podskup jednog sireg pojma, masovne komunikacije. Njihove odluke da snažno utiču na formiranje masovnog konzumentskog društva koji je ujedno u kontaktu sa stvaračkim odlučivanjem. U Evropi prvi masovni mediji su bile novine, koje su bile dominantne tokom 19-og veka.
Istorijski razvoj medija
Osnova za razvoj masovnih medija je počela da se događa još u 15 veku kada je Johan Gutenberg izmislio mašinu za štampanje sa pokretnim slovima. Doveo je do mogućnost većeg broja kopija, i do smanjivanje njihove cene., i tako dostupno svim ljudima.
Obuhvata različite forme, kao što su: Televizija, štampa, internet , radio …. Mediji poput novina ili televizije vrše jak uticaj na nas…

Televizija

Razvoj televizije se dogodio naglo i neminovno. Procenjuje se da ima najveći uticaj na medije u proteklih 40-tak godina. Nazvana je optijum za narod., jer je postajala nadmoćnija u odnosu na druge konkurente. Pored uloge javnoga informisanja, televizijom se može komunicirati i u zatvorenom krugu. Takva televizija se naziva kablovska televizija. Može se koristiti u školama, domovima, bolnicama … Kod kablovske televizije, signal se šalje kablom, a ne kroz etar kao ranije. Zamnoge je Televizija otkriće 20-toga veka. Ima i onih koji smatraju da je to opterećenje za čoveka i gubljenje vremena, smatraju da televizija pasivizira čoveka, da je to opterećenje za čoveka i stvara morralnu paniku. Televizija je danas postala efikasno sredstvo učenja. Jer sve možemo videti, pogledati i čuti dosta novih aktuelnosti i zanimnjivih stvari. Služi za razonodu i razgibavanje. Dans je moguće gledati i uživo razne događaje na televiziji. Televizije su postale sve moćnije, prenose informacije i razne oblike reklama, koji se reklamiraju na njima.

Jezik i masovni mediji kao sredstvo komunikacije, 5.0 out of 5 based on 1 rating Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči: ,

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.