studenti
Mesto za uspešne studente

Masovna komunikacija

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Komuniciranje se često definiše kao razmena informacija, simbolički, organizovanih kao poruke, izmedju dva (od kojih jedan može biti zamišljen fiktivan), ili više, i neograničenog broja subjekata, neposredno ili posredstvom medija, u odredjenom socijalno-političkom ambijentu i sa odredjenim efiktima.
Harold Lasvel komunikaciju vidi ako proces permanentne razmene informacija, odnosno: smisao komunikacije je sadržan u razmeni poruka, čije su finkcije upozorenje, savet, informacija, ubedjivanje, izražavanje mišljenja i uživanje.
Komunikacija se može definisati i preko sredstava koja koristi, prema tome razlikuju se:
– Forma, a to je načina na koji se nešto saopštava
– Medijum, odnosno sredstvo komunikacije koja kombinuje različite forme.
– Mediji tu se misli na tehnološka sredstva masovne komunikacije kao što su štampa, radio, televizija, internet…

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.