Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio studenti.rs 17. novembar 2017. Prijavi dokument
1. Marketinška komunikacija
Instrumenti marketinške komunikacije su: oglašavanje, unapređenje prodaje, komunikacijske aktivnosti direktnog marketinga, ličnu prodaju, tržišne odnose s javnošću i publicitet, dizajn i pakovanje proizvoda, komunikacijske aspekte cene i prodajno okruženje.
2. Odnosi s javnošću
Spoj korporativnih i tržišnih odnosa s javnošću.
Tržišni odnosi s javnošću mogu imati sledeće zadatke:
– Stvaranje interesovanja za određenu kategoriju proizvoda ili usluga informisanjem ili edukacijom potencijalnih kupaca
– Stvaranje povoljne atmosfere u javnosti pre negto što počne kampanja oglašavanja ili unapređenja prodaje.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.