studenti
Mesto za uspešne studente

Medijske komunikacije

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

1. Marketinška komunikacija
Instrumenti marketinške komunikacije su: oglašavanje, unapređenje prodaje, komunikacijske aktivnosti direktnog marketinga, ličnu prodaju, tržišne odnose s javnošću i publicitet, dizajn i pakovanje proizvoda, komunikacijske aspekte cene i prodajno okruženje.

2. Odnosi s javnošću
Spoj korporativnih i tržišnih odnosa s javnošću.
Tržišni odnosi s javnošću mogu imati sledeće zadatke:
– Stvaranje interesovanja za određenu kategoriju proizvoda ili usluga informisanjem ili edukacijom potencijalnih kupaca
– Stvaranje povoljne atmosfere u javnosti pre negto što počne kampanja oglašavanja ili unapređenja prodaje.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.