Odlomak

1. Marketinška komunikacija
Instrumenti marketinške komunikacije su: oglašavanje, unapređenje prodaje, komunikacijske aktivnosti direktnog marketinga, ličnu prodaju, tržišne odnose s javnošću i publicitet, dizajn i pakovanje proizvoda, komunikacijske aspekte cene i prodajno okruženje.

2. Odnosi s javnošću
Spoj korporativnih i tržišnih odnosa s javnošću.
Tržišni odnosi s javnošću mogu imati sledeće zadatke:
– Stvaranje interesovanja za određenu kategoriju proizvoda ili usluga informisanjem ili edukacijom potencijalnih kupaca
– Stvaranje povoljne atmosfere u javnosti pre negto što počne kampanja oglašavanja ili unapređenja prodaje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Medijske komunikacije -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Skripte

Komentari