Odlomak

Međunarodni marketing kao najmalđja naučna disciplina nastao je od marketinga  i međunarodnog poslovanja. Teorije međunarodne trgovine čine bazu razvoja međunarodnog marketinaga i daju odgovor na pitanje zašto zemlje međusobno trguju? Međunarodna trgovina je deo međunarodnog poslovanja. Međunarodno poslovanje obuhvata sve poslovne aktivnosti i poduhvate, ostaverena sa dve ili više ili unutar dve ili više zemalja. Zemlje međusobno trguju jer se razlikuju po fizičko geografskim, političkim, ekonomskim, pravnim, tehnološkim i kulturnim obeležjima. Usled razlika u efikasnosti obavljanja pojedinih aktivnosti, zemlje trguju onim proizvodima i uslugama koje proizvode efikasnije od druge zemlje, a u razmeni dobijaju robe i uluge koje druga zemlja proizvodi efikasnije. Sa stanovišta potrošača roba i usluge iz drugih zemalja postaju značajne za životni standard u savremenom svetu. Temelje razvoju teorije međunarodne trgovine postavili su merkantilisti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 39 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  ALFA UNIVERZITET - Fakultet za preduzetni menadžment  

Više u Skripte

Komentari