studenti
Mesto za uspešne studente

Međunarodni marketing

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Međunarodni marketing kao najmalđja naučna disciplina nastao je od marketinga  i međunarodnog poslovanja. Teorije međunarodne trgovine čine bazu razvoja međunarodnog marketinaga i daju odgovor na pitanje zašto zemlje međusobno trguju? Međunarodna trgovina je deo međunarodnog poslovanja. Međunarodno poslovanje obuhvata sve poslovne aktivnosti i poduhvate, ostaverena sa dve ili više ili unutar dve ili više zemalja. Zemlje međusobno trguju jer se razlikuju po fizičko geografskim, političkim, ekonomskim, pravnim, tehnološkim i kulturnim obeležjima. Usled razlika u efikasnosti obavljanja pojedinih aktivnosti, zemlje trguju onim proizvodima i uslugama koje proizvode efikasnije od druge zemlje, a u razmeni dobijaju robe i uluge koje druga zemlja proizvodi efikasnije. Sa stanovišta potrošača roba i usluge iz drugih zemalja postaju značajne za životni standard u savremenom svetu. Temelje razvoju teorije međunarodne trgovine postavili su merkantilisti.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.