Ispitivanje karakteristika tkanina za specijalne namjene
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio 9 25. mart 2010. Prijavi dokument
Međunarodni marketing kao najmalđja naučna disciplina nastao je od marketinga i međunarodnog poslovanja. Teorije međunarodne trgovine čine bazu razvoja međunarodnog marketinaga i daju odgovor na pitanje zašto zemlje međusobno trguju? Međunarodna trgovina je deo međunarodnog poslovanja. Međunarodno poslovanje obuhvata sve poslovne aktivnosti i poduhvate, ostaverena sa dve ili više ili unutar dve ili više zemalja. Zemlje međusobno trguju jer se razlikuju po fizičko geografskim, političkim, ekonomskim, pravnim, tehnološkim i kulturnim obeležjima. Usled razlika u efikasnosti obavljanja pojedinih aktivnosti, zemlje trguju onim proizvodima i uslugama koje proizvode efikasnije od druge zemlje, a u razmeni dobijaju robe i uluge koje druga zemlja proizvodi efikasnije. Sa stanovišta potrošača roba i usluge iz drugih zemalja postaju značajne za životni standard u savremenom svetu. Temelje razvoju teorije međunarodne trgovine postavili su merkantilisti.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.