Odlomak

Međunarodni – globalni marketing je stvaranje i održavanje međunarodnih – globalnih potrošača i profita. Globalni marketing se sprovodi na globalnom tržištu gde se ceo svet, sve zemlje – posmatraju kao jedno tržište. O značaju međunarodnog marketinga govore globalne veze, trgovina, investicije i kompanije.  Globalne veze su uočene 1970.god., za vreme naftnog šoka koji je potresao ceo svet. Događaji kao što su suša u Brazilu (nestašica kafe), Iračka invazija na Kuvajt i zalivski rat uticali su na cene nafte, berze, trgovinu i transportne tokove širom sveta

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 6 stranica
  • Međunarodni marketing prof. dr. Beba Rakić
  • Školska godina: prof. dr. Beba Rakić
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Subotica,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Skripte

Komentari