Vakcinacija dece
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio studenti.rs 08. jul 2016. Prijavi dokument
STRATEGIJSKE ALTERNATIVE PRI ODREĐIVANJU MEĐUNARODNE GLOBALNE CENE
Pri određivanju međunarodne – globalne cene, kompanija ima tri strategijske alternative: 1. proširenje ili etnocentričnu, 2. adaptaciju ili policentričnu i 3. geocentričnu politiku određivanja cene . – Proširenje ili etnocentrična politika određivanja cene zahteva istu cenu po jedinici proizvoda, bez obzira gde se nalazi kupac (u kom delu sveta). Uvoznik preuzima troškove transporta i carinjenja proizvoda. Prednost ovog pristupa je izuzetna jednostavnost, jer se ne zahtevaju informacije o konkurentnim ili tržišnim uslovima za primenu ove politike.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.