Odlomak

Dr Džozef Juran (Joseph Juran) je svojim konsultantskim radom pomogao razvoj misli o kvalitetu u Japanu pedesetih godina 20-og veka. Menadžeri koji su učili od Jurana često su ga nazivali ocem kvaliteta, guruom kvaliteta, i kao čovek koji je Japance naučio da razmišljaju u pravcu kvaliteta. Možda je njegov najveći doprinos čovečanstvu bio taj što je dao odredjene smernice za definisanje onoga što se zove – Upravljanje Totalnim Kvalitetom. Juranovi koncepti, “Unutrašnji korisnik”, “Troškovi kvaliteta”, “Spirala kvaliteta” , “Trilogija kvaliteta” i “Skokoviti napredak” značajan su doprinos misli o kvalitetu. Juran je tvrdio da je kvalitet sam po sebi povezan sa zadovoljstvom i nezadovoljstvom odredjenim proizvodom. Zadovoljstvo se odnosi na superiorne karakteristike, dok nezadovoljstvo predstavlja odgovor na defekte i nesavršenosti. Spoljna dimenzija proizvoda odnosi se na zadovoljenje zahteva korisnika, dok se unutrašnja odnosi na ispravnu izradu proizvoda ili pružanje usluge. Juran kaže da kvalitet počinje sa korisnikom.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Menadžment kvaliteta -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari