Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio studenti.rs 22. mart 2018. Prijavi dokument
TQM podrazumijeva potpunu uključenost svih zaposlenih u sve procese implementacije potpunog upravljanja kvalitetom. Zaposleni svakako vode računa da kvalitetno obavljaju svoj posao i preduzimaju sve korake za postizanje toga, sve dotle dok su im obezbijeđeni potrebni alati i obuka za postizanje potrebnog kvaliteta i dok menadžment obraća pažnju na njihove ideje. Optimalni poslovni rezultati mogu se postići kroz timski rad. Put za postizanje ovog cilja počinje kroz obuku sa fokusom na vještine komunikacije i interaktivne vještine. Ovakve vrste obuke omogućavaju ljudima da efikasno učestvuju u grupnim aktivnostima, omogućavajući im da aktivno budu uključeni u stalno unapređivanje u proizvodnji proizvoda i pružanju usluga. Napredniji kursevi pružaju mogućnost poboljšavanja timskog rada što stvara osnovu za osposobljavanje zaposlenih i to je kamen temeljac za TQM. Snaga da se donose odluke bi trebalo da se prenese na one koji su najbliže samom procesu posla.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.