Odlomak

Biti menadžer prodaje u današnjim uslovima nije nimalo lako. Pre, menadžeri su mogli da računaju da kada se jednom zaposle u određenoj kompaniji, mogu samo da napreduju. Danas, sa porastom globalnog tržišta, menadžeri prodaje treba da stvore “brend” od svog imena. Treba da vrše trening i obuku novo zaposlenih, postavljaju strategije i kvote za prodaju. U ovom radu, baviću se fukncijama menadžera prodaje, i navešću primer šta jedan menadžer prodaje radi u “Aleksandar Cosmetics-u”. Prodaja je u osnovi svakog poslovnog uspeha. Da bi se realizovala uspešna prodaja zadatak prodavaca je da kreira situaciju u kojoj svi pobeđuju. Uspešna pobednička situacija sastoji se od:
• kreiranja zadovoljnog klijenta
• ostvarivanja zadovoljavajuće zarade za kompaniju u kojoj prodavac radi.
Prodaja kao operativna poslovna funkcija, bilo samostalna ili u okviru marketing sektora, obezbeđuje organizacijama njihovu najvažniju vezu sa prethodno utvrđenim segmentom tržišta.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari