Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 03. februar 2017. Prijavi dokument
Kontrola omogućava menadžerima da kontrolišu efikasnosti planiranja, organizovanja i vođenja, a i preduzimanje korektivnih akcija i predstavlja obaveznu fazu procesa upravljanja preduzećem. Ona je istovremeno i poslednja faza procesa upravaljnja u kojoj se sagledava i ocenjuje da li se proces upravljanja odvija u skladu sa planiranim, i da li se na izlazu dobijaju rezultati koji su planirani i očekivani. Osnovna obeležja kontrole su da je to proces kojim se meri, poredi, proverava i ocenjuje tekuće stanje i događanja. Kao standard za obavljanje merenja, upoređivanja i ocene, služe planirani rezultati i planirana stanja. Kontrola je dinamičan proces. Potrebno je nalaziti načine da se rezultati približe standardima a ne samo identifikacijom prethodnih neuspeha. Osnovni koraci u kontrolnom procesu su upitati se zašto se nešto desilo. Treba uvek imati na umu da i najbolji planovi mogu da krenu naopako. Potrebno je pratiti promene i njihovo dejstvo za napredak organizacije.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.