Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
7 stranica
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 11. oktobar 2017. Prijavi dokument
Kvalitet proizvoda i poslovnih procesa kao i zadovoljstvo potrošača i klijenata primarni su interes Soko Štarka. Strategija distribucije „Soko-Nada štark“-a je da budu zastupljeni na policama svih prodavnica, što predstavlja jako dobru strategiju jer čak i u odststvu jake promocije, sami proizvodi će privlačiti pažnju pogotovo ako ih potrošači viđaju na istom mestu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.