Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 18. januar 2017. Prijavi dokument
Zadatak MIS- a jeste da prikuplja, analizira, procenjuje i distribuira informacije. Te informacije moraju biti relevantne, prikladne, tačne i pravovremene.Informacije se prikupljaju iz tzv. unutrašnjih i spoljašnjih izvora, organizacija i spoljašnjih sredina i služe kao osnova za donošenje odluka u pojedinačnim ili globalnim oblastima upravljanja marketingom (proizvod,cijena, distribucija i promocija) ili analiza, planiranje, izvršenje ili kontrola.
MIS mora biti tako dizajniran – strukturiran da se uklapa u organizacionu strukturu, dizajn preduzeća ili institucija. MIS sistem mora odgovarati svakoj instituciji ili organizaciji na poseban način (skrojen) i ne može biti opšti obrazac za sve subjekte.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ___tamara12345 31. januar 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.