Odlomak

Zadatak MIS- a jeste da prikuplja, analizira, procenjuje i distribuira informacije. Te informacije moraju biti relevantne, prikladne, tačne i pravovremene.Informacije se prikupljaju iz tzv. unutrašnjih i spoljašnjih izvora, organizacija i spoljašnjih sredina i služe kao osnova za donošenje odluka u pojedinačnim ili globalnim oblastima upravljanja marketingom (proizvod,cijena, distribucija i promocija) ili analiza, planiranje, izvršenje ili kontrola.

MIS mora biti tako dizajniran – strukturiran da se uklapa u organizacionu strukturu, dizajn preduzeća ili institucija. MIS sistem mora odgovarati svakoj instituciji ili organizaciji na poseban način (skrojen) i ne može biti opšti obrazac za sve subjekte.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Marketing u saobraćaju Doc. dr. Gruja A. Kostadinovic
  • Školska godina: Doc. dr. Gruja A. Kostadinovic
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment, Saobraćaj
  • Srbija,  Niš,  Visoka škola strukovnih studija za menadžment u saobraćaju u Nišu  

Više u Menadžment

Više u Saobraćaj

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari