Odlomak

1.UVOD
Hotelijerstvo, kao osnovni i najvažniji segment turističke privrede, ima izuzetno veliki značaj u turističkoj ponudi jednog područja.Ono nudi turističkom tržištu usluge smestaja, ishrane i pića kao i pogodnosti i sadržaje za odmor i razonodu.Hotelski objekti kao primarna turistička receptiva namenjeni su privremenom boravku domaćih i stranih turista. Svaka zemlja, oblast i grad nastoje da svoje turističke resurse što bolje valorizuju, izgrade što savremenije objekte i hotelske proizvode što uspešnije plasiraju na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu.
Hotelsko preduzeće, kao privredni subjekat s naglašeno značajnom ulogom u celokupnoj turističkoj ponudi, izuzetno je specifičan i kompleksan, sa isto tako specifičnim relacijama s turističkim tržištem i s potrebom da pronađe i izrazi autentični marketinški pristup kao i celokupnu marketinšku politiku.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari