studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing Menadžment hotela Life Design

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

1.UVOD
Hotelijerstvo, kao osnovni i najvažniji segment turističke privrede, ima izuzetno veliki značaj u turističkoj ponudi jednog područja.Ono nudi turističkom tržištu usluge smestaja, ishrane i pića kao i pogodnosti i sadržaje za odmor i razonodu.Hotelski objekti kao primarna turistička receptiva namenjeni su privremenom boravku domaćih i stranih turista. Svaka zemlja, oblast i grad nastoje da svoje turističke resurse što bolje valorizuju, izgrade što savremenije objekte i hotelske proizvode što uspešnije plasiraju na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu.
Hotelsko preduzeće, kao privredni subjekat s naglašeno značajnom ulogom u celokupnoj turističkoj ponudi, izuzetno je specifičan i kompleksan, sa isto tako specifičnim relacijama s turističkim tržištem i s potrebom da pronađe i izrazi autentični marketinški pristup kao i celokupnu marketinšku politiku.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.