Odlomak

Znamo da zaposleni mogu očekivati pokušaj smanjenja izostajanja. Dakle, ne iznenađuje relativno jak dokaz koji sugeriše da posvećeni i zadovoljni zaposleni imaju nisku stopu obrta i izostajanja sa posla. Zato većina menadžera žele da smanje broj registracija i odsustva – posebno među njihovim najproduktivnijim zaposlenima – treba da rade stvari koje garantuju pozitivne poslovne stavove. Izostajanje može da se koriguje. Ako zaposleni zahtevaju da se angažuju u aktivnostima koje se pojavljuju u skladu sa njima ili su u suprotnostima sa njihovim stavovima, menadžeri se trebaju setiti da pritisak za poboljšanjem izostajanja sa posla se doživljava kao nametnuto od spolja i nekontrolišuće. Pritisak je takođe smanjen ako su nagrade značajne dovoljno da naprave pomak u izostajanju.
Ali hajde da ne mešamo zadovoljne radnike sa produktivnim radnicima.

No votes yet.
Please wait…

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari