studenti
Mesto za uspešne studente

Menadžment

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Znamo da zaposleni mogu očekivati pokušaj smanjenja izostajanja. Dakle, ne iznenađuje relativno jak dokaz koji sugeriše da posvećeni i zadovoljni zaposleni imaju nisku stopu obrta i izostajanja sa posla. Zato većina menadžera žele da smanje broj registracija i odsustva – posebno među njihovim najproduktivnijim zaposlenima – treba da rade stvari koje garantuju pozitivne poslovne stavove. Izostajanje može da se koriguje. Ako zaposleni zahtevaju da se angažuju u aktivnostima koje se pojavljuju u skladu sa njima ili su u suprotnostima sa njihovim stavovima, menadžeri se trebaju setiti da pritisak za poboljšanjem izostajanja sa posla se doživljava kao nametnuto od spolja i nekontrolišuće. Pritisak je takođe smanjen ako su nagrade značajne dovoljno da naprave pomak u izostajanju.
Ali hajde da ne mešamo zadovoljne radnike sa produktivnim radnicima.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.