Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 13. novembar 2017. Prijavi dokument
Znamo da zaposleni mogu očekivati pokušaj smanjenja izostajanja. Dakle, ne iznenađuje relativno jak dokaz koji sugeriše da posvećeni i zadovoljni zaposleni imaju nisku stopu obrta i izostajanja sa posla. Zato većina menadžera žele da smanje broj registracija i odsustva – posebno među njihovim najproduktivnijim zaposlenima – treba da rade stvari koje garantuju pozitivne poslovne stavove. Izostajanje može da se koriguje. Ako zaposleni zahtevaju da se angažuju u aktivnostima koje se pojavljuju u skladu sa njima ili su u suprotnostima sa njihovim stavovima, menadžeri se trebaju setiti da pritisak za poboljšanjem izostajanja sa posla se doživljava kao nametnuto od spolja i nekontrolišuće. Pritisak je takođe smanjen ako su nagrade značajne dovoljno da naprave pomak u izostajanju.
Ali hajde da ne mešamo zadovoljne radnike sa produktivnim radnicima.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.