Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio elm01 29. januar 2015. Prijavi dokument
Odnosi s javnošću kao etički osetljivo područje
Uvod
Odnosi s javnošću kao etički osetljivo područje
Termin “odnosi s javnošću” odnosi se na upravljanje odnosima između jedne organizacije i
javnosti. Suština odnosa s javnošću možese opisati sa nekoliko ključnih kategorija kao što su:
“ugled, percepcija, kredibilitet, poverenje, sloga i obostrano razmevanje”.1
Odnosi s javnošću nisu
bitni samo za industrijska preduzeća, već i za:
• uslužne organizacije
• trgovinske organizacije
• komunalna preduzeća
• zdravstvene organizacije
• socijalne ustanove
• humanitarne, kulturne i sportske organizacije
• obrazovne ustanove i
• organe državne uprave i administracije.2
Odnosi s javnošću su onterdisciplinarna oblast koja je ostvarila vidan razvoj tokom
poslednjih četrdesetak godina. Ovom razvoju odnosa s javnošću doprineli su:
1) bolje razumevanje uloge odnosa s javnošću
2) povećanje troškova oglašavanja
3) prepoznavanje moći i vrednosti odnosa s javnošću u marketinškim krugovima.
Razvojem elektronskih medija, ( u prvom redu televizije i Interneta) i njihov značaj za
oblikovanje javnog mnenja, predstavljaju prelomne momente u razvoju strategije odnosa s
javnošću. Proces reformi i usaglašavanje nacionalnog zakonodavstva sa pravnim sistemom
Evropske unije dodatno zahteva ažuran i strateško usmeren pristup javnosti bilo korišćenjem
masovnih medija, bilo korišćenjem direktne komunikacije.3
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.