Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 03. oktobar 2017. Prijavi dokument
Funkcionisanje kompanija koje proizvode poljoprivredne i prehrambene proizvode usmereno je ka satisfakciji potreba stejkholdera, posebno potreba potrošača. Kvalitet hrane prilagođen potrebama i očekivanjima kupaca osnova je opstanka kompanija i njihovog prilagođavanja uslovima na tržištu. Postoji povezanost između kvaliteta i konkurentnosti jer nivo kvaliteta ukazuje i na nivo konkurentnosti. Evropsko tržište nameće obavezu obezbeđenja odgovarajućih standarda i u oblasti proizvodnje hrane. Takođe, globalno okruženje zahteva da se plasman hrane odvija uz pomoć inovativnog marketinga. Poslovni imidž kompanija jača uz poboljšanje eko performansi preduzeća, naročito uz eko marketing. Briga o eko kvalitetu odnosi se na oblasti nabavke sirovina, proizvodnje gotovih proizvoda, skladištenja, prodaje, distribucije, odlaganja otpada, informisanja potrošača i eko obeležavanja. Zbog toga i upravljanje ekološkim performansama kompanija postaje jedan od prioriteta u upravljanju. Izražena je potreba stvarnog poštovanja prava potrošača, što uključuje i pravo na obeštećenje.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.