Odlomak

U tržišnoj privredi, za korisnike više nisu presudni isključivo cena proizvoda koja u mnogome određuje kupovinu. Oni sada traže i parametre usluge kao što su pozdanost i efikasnost realizacije. Obično se kaže da cena određuje kvalitet, odnosno da je usluga kvalitetna onoliko koliko je korisnik spreman da plati. Upravo zbog toga, mnoge kompanije zahtevaju veće cene za svoje proizvode koji su po kvalitetu bolji od konkurencije. Da bi se zadovoljili zahtevi korisnika, kompanija mora da zna dve stvari: šta i kada korisnik to želi. Upravo zbog toga kompanija isto tako mora da prati šta slično nudi konkurencija i kako bi oni mogli da poboljšaju svoju uslugu.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Menadžment usluga prof. Davor Nikolić
  • Školska godina: prof. Davor Nikolić
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  ALFA UNIVERZITET - Fakultet za preduzetni menadžment  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari