studenti
Mesto za uspešne studente

Strategija rasta preduzeća

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

 

Strategija je jedna od najčešće upotrebljivanih reči u menadžmentu. Ona je relativno nov koncept koji u poslovnoj teoriji i praksi preduzeća počinje da se koristi od sredine pedesetih godina XX veka.
Strategija je grčka reč, pozajmljena iz vojne terminologije gde strategos znači general, odnosno vojskovođa. Reč strategija, prema tome doslovno znači, „veština generala“ (eng. The art off general).
Poslovanje preduzeća odvija se u „ratnoj“ sredini, u uslovima koji zahtvaju stalnu borbu da bi se ostvario neki cilj.
Strategija usmerava ponašanje preduzeća, obuhvata upravljanje svim vitalnim procesima i funkcijama u preduzeću, koje se sprovode u cilju postizanja dobrih rezultata poslovanja i konkurentnosti.
U uslovima kada je kompleksnost poslovanja i konkurencija na tržištu sve veća i sa tendencijom njenog daljeg porasta, potrebno je opredeliti se za strategiju poslovanja koja će na adekvatan način odgovoriti novonastalim promenama.
Da bi preduzeće ostvarilo svoje ciljeve, neophodna je dobra vizija željenih dostignuća, kao i postavka odgovarajućih ciljeva, naravno kroz izbor strategije koja će to ostvariti na najbolji način.
Strategija se shvata kao odluka kojom se daje pravac rasta i razvoja na domaćem i medjunarodnom tržištu.
Strategija se koristi u poslovnoj problematici radi usmeravanja i upravljanja sadašnjim i budućim poslovanjem preduzeća.
Strategijom se određuju osnovni ciljevi i pravci razvoja preduzeća i mesto koje će preduzeće zauzeti u budućnosti.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.