Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 17. januar 2017. Prijavi dokument
TQM-menadžment totalnog kvaliteta predstavlja poslednji primenjeni nivo u menadžmentu kvalitetom.TQM pristup je našao primenu kako u proizvodnji, tako i u pružanju usluga. Pristup obuhvata unapredjenje funkcionisanja organizacije, rada i svakog pojadinca.
U posljednjim su godinama mnoga preduzeća shvatila da tradicionalnim pristupom kvalitetu nije moguće postići njegov visok (svjetski) nivo. Tražeći nove načine poboljšanja konkurentskih pozicija, uspostavljeno je novo gledište upravljanja kvalitetom – Total Quality Menagement, tj. totalno upravljanje kvalitetom.
Prema tome TQM treba shvatiti kao sveobuhvatni menadžment kvalitetom, koji preduzeće čini boljim i efikasnijim od drugih. Iz tog razloga menadžmentu totalnim kvalitetom se mora posvetiti odgovarajuća pažnja koja treba da implementira teorijska saznanja iz ove oblasti.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.