Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 10. septembar 2018. Prijavi dokument
Marketing predstavlja zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču.
Marketing se može predstaviti uz proces od četiri koraka. Prvi korak je analiza i definisanje potencijalnih korisnika ili kupaca, drugi je skretanje pažnje korisnika koji su spremni na kupovinu, u trećoj fazi sistematski se utiče na potencijalne korisnike da se zainteresuju i prihvate postojeće ponude, koje su kreirane na osnovu marketinških aktivnosti organizacije.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.