Odlomak

Pojavom raznih novih tehnologija menja se i ponašanje potrošača u kupovini. Te promene navode i kompanije da menjaju, ili prilagođavaju poslovne modele. S’ obzirom na sve promene koje se dešavaju u okruženju, na kompanijama je da mnogo više pažnje posvete potrošačima. Poznata marketing teorija kaže da nezadovoljan potrošač svoje loše iskustvo prenese na 7 do 9 prijatelja, a zadovoljan na svega 3. Možete samo da pretpostavite koliko su se ove cifre sada promenile. Ove podatke možete pomnožiti sa 10 puta, čak i više! Internet je dostupan svima i većinu informacija delimo sa svojim prijateljima kroz društvene mreže, aplikacije, blogove i druge sajtove. Potrošači jednostavno traže mišljenje drugih potrošača u realnom vremenu, pa možete zateći mnoge dok su u kupovini da fotografišu naokolo i šalju fotografije svojim prijateljima, kako bi im dali komentar koji će možda biti presudan za kupovinu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 24 stranica
  • Menadžment prodaje prof. Đorđe Pavlović
  • Školska godina: prof. Đorđe Pavlović
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Valjevo,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Valjevu  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari