studenti
Mesto za uspešne studente

Uticaj društvenih mreža na potrošače

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Pojavom raznih novih tehnologija menja se i ponašanje potrošača u kupovini. Te promene navode i kompanije da menjaju, ili prilagođavaju poslovne modele. S’ obzirom na sve promene koje se dešavaju u okruženju, na kompanijama je da mnogo više pažnje posvete potrošačima. Poznata marketing teorija kaže da nezadovoljan potrošač svoje loše iskustvo prenese na 7 do 9 prijatelja, a zadovoljan na svega 3. Možete samo da pretpostavite koliko su se ove cifre sada promenile. Ove podatke možete pomnožiti sa 10 puta, čak i više! Internet je dostupan svima i većinu informacija delimo sa svojim prijateljima kroz društvene mreže, aplikacije, blogove i druge sajtove. Potrošači jednostavno traže mišljenje drugih potrošača u realnom vremenu, pa možete zateći mnoge dok su u kupovini da fotografišu naokolo i šalju fotografije svojim prijateljima, kako bi im dali komentar koji će možda biti presudan za kupovinu.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.