Odlomak

Savremena nauka i njena praksa su više nego ikada ranije vezane za dostignuća interdisciplinarnih nauka, a posebno u domenu računske tehnike i informacione tehnologije. Zbog toga, one dobijaju sve značajnije mesto u ekonomskoj teoriji i praksi. Strategiji se pristupa kao promišljenom traganju za planskom akcijom koja će razviti i povećati konkurentsku prednost. Preduzeću je potrebna strategija (set strategija) i njihova implementacija u poslovanju. Danas (i ubuduće) je nezamislivo uspešno poslovanje bilo kojeg preduzeća bez postojećeg znanja u definisanju i izboru najefikasnije strategije, pri čemu izbor determiniše adekvatna informaciona tehnologija i njena primena. Strategijsko upravljanje u suštini predstavlja upravljački koncept nastao istorijskim razvojem preduzeća kao posledica usložnjavanja okruženja u kome se preduzeće nalazi. Nastale promene u okruženju samo su apostrofirale odnose preduzeća prema okolini, odnosno njegovu sposobnost da se adaptira veoma dinamičnim promenama, kako bi efikasno i brzo odgovorilo na „pretnje“ i „mogućnosti“ koje se u takvom ambijentu stvaraju. Na određeni način, postavljeno je primarno pitanje pravilnog definisanja, izbora i realizacije odgovorajuće (za te prilike) strategije preduzeća.

 

 

No votes yet.
Please wait…

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Strateški menadžment Doc. dr Dejan Ilić
  • Školska godina: Doc. dr Dejan Ilić
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari