Odlomak

2.Teorijski deo
Predškolska ustanova detetu pruža idealnu priliku da se uči socijalno prihvatljivom ponašanju. Dete je postavljeno u situaciju da se nalazi u grupi svojih vršnjaka, veća ili manja grupa dece, sa kojima provodi određeno vreme. -Razvijaju se “prijateljstva” među decom, koja se stvaraju trenutnim i zajedničkim interesovanjima ( zajednički cilj, koopertivni odnosi), jer deca nemaju izraženu svest o zajednici, jer ih povezuju slučajni i spoljni faktori.- (Manojlović, Mladenović,2001).
U zaključku bi trebalo da se uporedi ono što samo saznale u teoriji sa onim što nam se pokazalo u praksi. Često se te dve stvari razilaze i gotovo su nespojive, ali ovog puta mislimo da se ono što smo naučili iz litarature koju smo koristile i prakse u vrtićima može jako lepo uklopiti. Primetile samo da se u praksi ispoljavaju sve tri vrste konflikata, odnosno konflikti resursa, konflikti potreba i konflikti ciljeva.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Organizacija i struktura vaspitno-obrazovnog procesa Vesna Colić
  • Školska godina: Vesna Colić
  • Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
  • Srbija,  Novi Sad,  Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača  

Više u Obrazovanje

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari