studenti
Mesto za uspešne studente

Kritička analiza rada predškolske ustanove „Zemlja čuda“ u Srbiji iz perspektive savremenih predškolskih programa

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Razdoblje u razvijanju dece koje traje do polaska u školi može biti okarakterisano kao jedno od najzahtevnijih i najkompleksnijih razdoblja, posmatrano iz ugla brojnih kriterijuma. O ovome svedoči i stav koji iznose Arsić i Savković: „Predškolski period predstavlja najburniji i najintenzivniji period u razvoju ličnosti, koji karakteriše ubrzani rast i razvoj.“ Brojne su mogućnosti koje sa sobom donosi ovaj period kod dece, te je veoma važno u ovom periodu pružiti im adekvatnu negu, pažnju i sistematičan razvoj njihovih veština i sposobnosti i sticanje novih znanja. Jedan od najvažnijih izvora ovih znanja, institucija koja podstiče razvoj veština i sposobnosti kod dece, kao i njihovu socijalnizaciju u ovom uzrastu svakako jeste predškolska ustanova, odnosno vrtić.
„Koreni vaspitno-obrazovnog sistema nalaze se u predškolskoj ustanovi i vrtiću, koja je prva edukativna sredina u kojoj se dete, van porodice, obrazuje, vaspitava, socijalizuje i razvija je dečji vrtić.“ Sve navedeno jasno upućuje na važnost postojanja sistematičnog i na znanjima i iskustvima baziranog predškolskog programa, koji je potrebno da unutar predškolskih ustanova realizuju kvalifikovani i adekvatni vaspitači i stručnjaci.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.