studenti
Mesto za uspešne studente

Metodika razvoja govora

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Pri govornoj komunikaciji koristimo razna sredstva koja su za nas radna a za decu igrovna, pa ih zovemo radno-igrovna. Tu spadaju: igračke, slike, zbirke slika, mape slika, zidne slike. slikovnice, aplikacije, flanelografi, lutke, pozorište senki, CD, DVD, film, televizija, radio, zbirke tekstova iz dečje književnosti i antologije itd., kao što su razne vrste vrteški (stone, zidne, sat-vrteška i sl.), čarobna torba ili kutija, čarobno drvo i sl. tome. Opšti njihov značaj leži u njihovoj funkciji senzornih percepcija (igračke, slike, vizualizaciju na TV), akustičkih percepcija (gramofonska ploča, magnetofon, radio), u funkciji prezentnosti i statičnosti, kao i kinetičkoj. Deca se aktiviraju taktilno (dodir-igračka, slika), motorički (hvata), senzo-motorički (gleda i hvata), vizuelno (posmatra i opaža), akustički (čuje reči sa ploče, filma, RA, TV), akustički i vizuelno (film, TV), a u vežbama razgovora i opisivanja mogu se koristiti i olfaktivna (miris) i gustativna (ukus) čula: voće, čokolada, pomorandža itd.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.