Aktivna i pasivna bezbednost vozila u sistemu bezbednosti saobraćaja
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje, Psihologija
Objavio studenti.rs 01. novembar 2017. Prijavi dokument
Od tri tipa nastave – predavačkog, objašnjivačkog, istraživačkog, opštem, naročito intelektualnom razvoju učenika, ubjedljivo najviše doprinosi istraživački. U savremenoj didaktici se sve više i upornije zahtijeva da nastava ima istraživački karakter. Ključni zadatak škole je da učenici shvate nastavni sadržaj toliko da znanja mogu samostalno primjeniti u potpuno novim okolnostima. Time se najviše razvija njihovo stvaralačko mišljenje što je glavni cilj problemske nastave. Različiti autori su različito definisali problemsku nastavu, ali se u suštini, svi slažu. Riješavanje problema je stvaralačka aktivnost, i u susretu sa posebnim zahtjevima, traži pronalaženje novih riješenja. Američki psiholog Ganje smatra da su “problemi vrhunski tip učenja u hijararhiji koja se kreće od najjednostavnijeg uslovljavanja, preko učenja pojmova i načela do samog riješavanja problema”, što ukazuje na kontinuirano učenje. To je tip nastave u kome učenici, samostalnim istraživanjem i riješavanjem problema, razvijaju stvaralačko mišljenje.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Milana97 26. februar 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.