Odlomak

Vaspitno-obrazovni rad u predškolskoj ustanovi treba da bude tako planiran i organizovan da dozvoli svoj deci da maksimalno ostvare i ispolje svoje potencijale. Vaspitači moraju uvažavati individualne razlike među decom, te ponuditi odgovarajuću podršku kroz implementaciju obogaćenog programa i primenom drugih oblika individualizacije i diferencijacije. To omogućava deci unutrašnji izvor motivacije i efikasnost u učenju.
Svako razvojno doba donosi nove promene u društvu. Savremeno doba sa sobom donosi savremeniji pristup radu, tehnologija se unosi u svako područje rada, kultura ljudi je drugačija, menja se pogled na svet, a samim tim i pristup prema istom. Isto tako je i u prosvetnom radu kako učitelja tako i vaspitača. Svaka promena utiče na njihov rad i potrebno je da se menjaju i usavršavaju u korak sa promenama u svetu. „Unapređivanje predškolskog vaspitanja jedna je od najznačajnijih tema danas“, naglašava Vudhed (2012:15), a nova teorijska otkrića moraju da ispune rad u praksi i da ga menjaju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari