Uloga slike i crteža u nastavi prirode i društva
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 20. mart 2017. Prijavi dokument
Značaj uključivanja dece sa ometenošću u redovni sistem obrazovanja je dugoročno celishodan i opravdan. Međutim, treba dodati i posebno istaći da je zbog aktivnije stimulacije psihomotornog razvoja, kao i zbog uspešnije socijalizacije, uključivanje dece sa ometenošću na predškolskom uzrastu od nemerljivog i posebnog značaja. Smatra se da će rano uključivanje u uslove koji vladaju u „stvarnom svetu“ bolje pripremiti decu za dalji život u svakodnevnom „tipičnom“ okruženju. Deca na ovom uzrastu još uvek nemaju formirane predrasude o pojedinim grupama i njihovom izdvajanju i odbacivanju zbog različitosti. To istovremeno smanjuje rizik od stigmatizacije, zadirkivanja i izopštavanja, a pretpostavlja se i da rana pozitivna iskustva među vršnjacima sa i bez ometenosti povećavaju mogućnost da će i u kasnijim periodima detinjstva do doba odraslosti, osobe iz opšte populacije biti spremnije da prihvate osobe sa ometenošću. Imajući u vidu navedena svojstva predškolske ustanove, gledano kroz prizmu inkluzije i u širem i u užem smislu, neophodno je i organizovati je i ojačati, kako u prostorno-tehničkom, tako i u kadrovskom smislu, kako bi u potpunosti mogla odgovoriti pozitivnim tokovima inkluzije.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.