Uloga slike i crteža u nastavi prirode i društva
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija, Psihologija
Objavio studenti.rs 09. januar 2017. Prijavi dokument
Moskovska psihološka škola smatra da faktori sredine, uključujući tu i vaspitne faktore imaju determinišuću ulogu modifikujući uticaj koji skreće pravac sazrevanja.
Predstavnici Moskovske psihološke škole svoje ideje o odnosu nastave i razvoja nalaze u teorijskim postavkama Vigotskog. Ova je škola istorijski mlađa od Ženevske škole, manje je struktuirana i iza nje stoji znatno ograničeniji broj eksperimentalnih istraživanja. Glavni njen predstavnik na međunarodnom Moskovskom kongresu za naučnu psihologiju bio je P. J. Galjperin.
Škola ističe vodeću ulogu nastave u razgovoru, učenje i nastava proširuju mogućnosti razvoja, a mogu ga i ubrzati. Odrasli koji se bave obrazovanjem treba da imaju u vidu nivo razvoja koji je dostiglo dete, a zatim da ga podstiči, vode ka sledećoj zoni ili zoni bliskog razvoja.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.