Odlomak

Terminologija u vezi sa ovom pojavom je različita i neusaglašena. Često se kao sinonimi, srodni ili zamenljivi termini koriste:
 neprilagođeno ponašanje;
 asocijalno ponašanje;
 devijantno ponašanje;
 neprihvatljivo ponašanje;
 nedisciplinovano ponašanje;
 poremećaji ponašanja;
 ometujuće ponašanje;
Buler smatra je ,,Problem smetnja koja lomi kontinuitet procesa u individui ili grupi. Problem u školi razbija rad, poželjnu koncentraciju grupe ili sposobnost individue da adekvatno reaguje.”
Problemi ponašanja učenika u školi se mogu prema svojoj prirodi i srodnosti grupisati, najšire gledano, na agresivno i povučeno ponašanje. U školskom životu učenici ispoljavaju najviše problema u ponašanju u vezi sa nastavom, odnosima sa vršnjacima, organizacijom školskog života i rada i zahtevima nastavnika.
Više međusobno povezanih problema u ponašanju učenika koji su uslovljeni delovanjem škole na emocionalni razvoj i ponašanje učenika označava se kao disocijalni sindrom. Ovaj sindrom obuhvata slab uspeh u školi, nedostatak kontakata sa vršnjacima koji nemaju probleme u ponašanju, isključenost iz socijalne grupe.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Metodologija pedagoskih istrazivanja Doc.Dr Siniša Stojanović
  • Školska godina: Doc.Dr Siniša Stojanović
  • Naučni radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Vranje,  UNIVERZITET U NIŠU - Učiteljski fakultet u Vranju  

Više u Naučni radovi

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari